.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورزشکاران مازندرانی به کام استان های دیگر

 

سایت شمال ورزشی نوشت:

اگر چه هیچگاه قصد ورود به تخلفات پر شمار هیات ورزش های رزمی مازندران را به دلیل برخی ملاحظات نداشتیم اما اتفاقات انجام شده در دو روز گذشته و در انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ ما را بر آن داشت که نکاتی را در این خصوص به مسئولین ورزش استان گوشزد نماییم چرا که سکوت در قبال این قضیه را خیانتی بزرگ برای مازندران و ورزشکاران مظلوم آن می دانیم.
البته این را هم باید متذکر شد تا این لحظه سکوت و گاها" همراهی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در قبال تخلفات مورد نظر برایمان جای سئوال بوده که امیدواریم این تذکر تلنگری برای مسئولین ورزش مازندران باشد چرا که تداوم این سهل انگاری ها و عدم مراقبت ها جز نابودی ورزش استان ارمغانی دیگر نخواهد داشت.
در انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ که روز گذشته در استان گیلان به پایان رسید تیم مازندران موفق به کسب 3 مدال نقره شد این در حالیست که ورزشکاران مازندرانی که در تیم های دیگر در این دوره از مسابقات شرکت کردند موفق به کسب 3 مدال طلا یک نقره و 4 برنز شدند.
تیم مازندران در حالی به این دوره از مسابقات اعزام شد که از 11 وزن تنها 7 ورزشکار اعزام کرده در حالیکه در اوزانی خالی ورزشکاران همین استان برای تیم های دیگر استان ها مدال های طلا و نقره و برنز به ارمغان آوردند. تیم مازندران که با دخالت محرز تنها یکی دو نفر در استان و بدون نظر کیته فنی به مسابقات اعزام شد بارها مورد انتقاد کارشناسان رزمی قرار گرفت.
البته برخوردهای سلیقه ای در این هیات و در طول چند ماه گذشته عرصه را آنچنان بر ورزشکاران و مربیان رزمی تنگ کرده بود که مازندرانی ها حاضر شدند در تیم های  استان های دیگر و بدون گرفتن چیزی و حتی دادن ورودی مسابقات حاضر شده و مقام های در خور توجهی هم کسب نمایند .
البته در این زمان به همین مقدار اکتفا نموده اما روی سخنمان این بار بطور مستقیم با مسولین ورزش استان این است آیا سکوت و همراهی با این گونه اعمال را نمی توان خیانت به ورزش مازندران دانست؟


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.